Твій помічник на кожен день. 1000 ідей для Вашого ремонту

Новини

 
 
 

 

Офіційні умови «Сюрприз при вступі до клубу постійних покупців!»

Офіційні умови рекламно-маркетингової подарункової Акції «Сюрприз при вступі до клубу постійних покупців!» (далі – Офіційні умови).

 

Офіційні умови Організатор акції

Організатором рекламно-маркетингової акції «Сюрприз при вступі до клубу постійних покупців!» (надалі - Акція) є ПрАТ «Нова Лінія» (далі – Виконавець), що знаходиться за адресою:

Київська обл., смт. Чабани, Одеське шосе, 8

 

Територія проведення і тривалість Акції

м. Київ, вул. Оноре де Бальзака, 65/1;

Київська обл., смт. Чабани, Одеське шосе, 8

Київська обл., м. Бориспіль, вул. Горбатюка,2; 

м. Львів вул. Щирецька, 7;

м. Дніпропетровськ, вул. Стартова, 9-а;

Одеська обл., Біляївський р-н, км. 462+828 м. (праворуч) автодороги м-05 Київ-Одеса;

м. Луцьк, вул. Шевченка, 13-б; 

м. Ужгород, вул. Баб'яка, 48;

м. Харків, проспект Гагаріна, 318-в;

м. Кременчук, вул. Київська, 66-г;

м. Херсон, вул. Нафтовиків 37;

Київська обл., м. Буча, Нове шосе, 48

Одеська область, Комінтернівський район, 21 км Старокиївського шосе, буд.7, в адміністративних межах Фонтанської сільської ради;

Запорізька область, Запорізький район, с. Нове Запоріжжя, Нікопольське шосе, 1 е

Акція триватиме з 19.03.19 до 31.05.19, згідно з режимом роботи національної мережі ТЦ «НОВА ЛІНІЯ» (надалі – Період проведення Акції).

Більш детальну інформацію про Акцію можна знайти в Інтернеті на офіційному сайті ПрАТ «Нова Лінія» www.novalinia.com.ua, за телефоном гарячої лінії ПрАТ «Нова лінія» 0-800-50-47-47 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів), а також у Відділі з обслуговування клієнтів відповідного ТЦ  «НОВА ЛІНІЯ», адреса якого наведено вище.

 

Продукція, що бере участь в Акції.

В Акції бере участь вся продукція, що є в наявності у ТЦ «Нова Лінія» на момент здійснення покупок.

Порядок участі в Акції

1.1.            Механіка:

Усі нові учасники програми лояльності, які під час дії акції:

-         придбали продукцію одним чеком на суму від 600,01 грн;

-         зареєстрували усі дані анкети для видачі постійної карти програми лояльності у відділі з обслуговування клієнтів відповідного ТЦ «Нова Лінія»;

-         отримали постійну бонусну картку,

одноразово отримують 100 бонусів* на рахунок власної бонусної картки на наступний день після дня видачі постійної бонусної картки.

*Бонус – це умовна облікова одиниця, що зараховується на бонусний рахунок та списується з бонусного рахунку  у  відповідності  з  визначеними Правилами Програми Лояльності ПрАТ «Нова Лінія» умовами (Додаток 1 цих Правил)  накопичення та використання бонусів.  1  бонус під час здійснення покупки товарів (робіт, послуг) прирівнюється до знижки у розмірі 1 гривні. Бонуси  не  мають готівкового  (грошового)  вираження  та  не  можуть  бути  отримані  в  грошовому  еквіваленті. Бонуси  не  є електронними грошима і не виконують функцію електронних грошей. Бонуси не є товаром і не можуть бути придбані утримувачами бонусних карток або третіми особами.


 

Додаток 1 до офіційних умов акції «Сюрприз при вступі до клубу постійних покупців».

Офіційні правила програми лояльності ПрАТ «Нова Лінія».

 

У мережі  торгових центрів «Нова Лінія» діють 4 типи бонусних карток та послуга надання спеціального бонусного рахунку «Сейф»:

1.     Тимчасова бонусна картка – видається покупцеві, який не має пластикової бонусної картки, та здійснив покупку на суму від 0,01 грн. до 600,00 грн. в  торговому центрі «Нова Лінія». Тимчасова бонусна картка не дозволяє використовувати накопичені бонуси до моменту обміну на пластикову бонусну картку.

2.     Пластикова бонусна картка - видається покупцеві, при здійсненні покупок на суму від 600 грн., в  торговому центрі  «Нова Лінія». Пластикова бонусна картка дозволяє накопичувати та використовувати накопичені бонуси, видається на підставі фіскального чеку або суми покупок, що були накопичені на тимчасовій бонусній карточці.

3.     Подарункова бонусна картка – може бути отримана виключно під час проведення Акцій та не може бути придбана або отримана у будь-якій інший спосіб, окрім вказаного. Подарункова бонусна картка дозволяє використовувати бонуси, але не дозволяє їх накопичувати, має номінал та видається згідно з умовами проведення Акцій.

4.     Бонусна картка Gold-  видається покупцеві, при здійсненні покупки на суму понад 250000 грн. або накопичення покупок на суму понад 250000 грн. у період з 01 січня по 31 грудня , в будь-якому  торговому центрі (торгових центрах) «Нова Лінія».  Не залежно від дати отримання бонусної картка Gold діє до 31 грудня поточного року. Для можливості продовження строку дії бонусної картки Gold на наступний рік, утримувачу необхідно здійснити покупки (накопичення) в будь-якому торговому центрі (торгових центрах) «Нова Лінія» протягом кожного календарного року на суму  понад 250000 грн. У разі не здійснення покупок (накопичення) на суму понад 250000 грн.,  утримувач втрачає право на використання бонусної картки Gold в наступному  періоді (бонусна карта буде заблокована)  і повинен здійснити заміну такої картки на пластикову бонусну картку за правилами, встановленими ПрАТ «Нова лінія»,  з подальшою можливістю використання пластикової бонусної картки відповідно до Офіційних правил (в т.ч. з урахуванням абз.1 п.4.5.).

5.     «Сейф» - послуга надання спеціального бонусного рахунку утримувачу бонусної картки, на якому покупець може залишати решту під час здійснення покупок, що конвертується у бонуси, та використовувати ці бонуси, що накопичуються у «Сейфі» для оплати подальших покупок.

6. Бонус – це умовна облікова одиниця, що зараховується на бонусний рахунок та списується з бонусного рахунку  у  відповідності  з  визначеними цими Правилами  умовами  накопичення та використання бонусів.  1  бонус під час здійснення покупки товарів (робіт, послуг) прирівнюється до знижки у розмірі 1 гривні. Бонуси  не  мають готівкового  (грошового)  вираження  та  не  можуть  бути  отримані  в  грошовому  еквіваленті. Бонуси  не  є електронними грошима і не виконують функцію електронних грошей. Бонуси не є товаром і не можуть бути придбані утримувачами бонусних карток або третіми особами.

1.Отримання бонусної картки фізичною особою

1.1.Утримувачем бонусної картки «Нова лінія» може стати покупець, що здійснив придбання товару у будь-якому торговому центрі ПрАТ «Нова лінія» на суму від 0,01 грн. одним чеком (без застосування дисконтної або бонусної картки) та заповнив в повному обсязі анкету на отримання бонусної картки. Утримувач має право передавати тимчасову або пластикову бонусну картку третім особам. При передачі бонусної картки третім особам утримувач зобов’язаний попередити таку третю особу про умови цих Офіційних правил лояльності «Нова лінія». Передача подарункової бонусної картки третій особі не дозволяється.

1.2. Для отримання тимчасової бонусної картки з 1% ставкою нарахування бонусів (після здійсненні покупки від 0,01 грн. до 600 грн.) покупець звертається до касира торгового центру (без заповнення анкети), який видає та негайно активує тимчасову бонусну картку. При цьому нарахування бонусів розпочинається з моменту здійснення наступної покупки товарів. Право на використання бонусів виникає починаючи з моменту отримання пластикової бонусної картки або бонусної картки Gold але в будь-якому разі не раніше ніж з 15 календарного дня, який відліковується з дня, наступного за днем здійснення покупки (а у разі здійснення попередньої оплати (авансового платежу) - з 15 календарного дня, який відліковується з дня, наступного за днем здійснення відвантаження товару)  . Тимчасова бонусна картка є активною до моменту її заміни на пластикову бонусну картку, але в будь-якому випадку не більше ніж протягом одного року з моменту її активації. На тимчасову бонусну картку розповсюджуються умови, викладені у Розділі 6 Офіційних правил.

1.3. Для заміни тимчасової бонусної картки на пластикову бонусну картку «Нова лінія» (з 3%, 5% або 7% ставкою нарахування бонусів), покупцеві потрібно здійснити покупку на суму від 600,01 грн. (або накопичити суму покупок понад 600 грн.), після чого звернутись до відділу безготівкового розрахунку торгівельного центру, в якому здійснена покупка та надати працівникам відділу безготівкового розрахунку оригінал (оригінали) фіскального чеку. При цьому покупцеві необхідно заповнити анкету на отримання бонусної картки. У випадку відмови покупця від заповнення анкети на отримання пластикової бонусної картки в повному обсязі та/або відсутності підпису покупця на зазначеній анкеті, ПрАТ «Нова лінія» має право відмовити покупцеві у видачі пластикової бонусної картки. Видача пластикової бонусної картки «Нова лінія» (з 3%, 5% або 7% ставкою нарахування бонусів) проводиться в залежності від здійсненої суми покупок, визначеної у фіскальному чеку, відповідно до Таблиці нарахування бонусів (п.3.11.).

1.4. Для первинного отримання пластикової бонусної картки «Нова лінія» (з 3%, 5% або 7% ставкою нарахування бонусів), покупцеві потрібно протягом 30 календарних днів від дати здійснення покупки звернутись до відділу безготівкового розрахунку торгівельного центру, в якому здійснена покупка та надати працівникам відділу безготівкового розрахунку оригінал фіскального чеку. При цьому покупцеві необхідно заповнити анкету на отримання бонусної картки (з наданням згоди на збір та обробку персональних даних) . У випадку відмови покупця від заповнення анкети на отримання пластикової бонусної картки в повному обсязі (з наданням згоди на збір та обробку персональних даних) та/або відсутності підпису покупця на зазначеній анкеті, ПрАТ «Нова лінія» має право відмовити покупцеві у видачі пластикової бонусної картки. Видача пластикової бонусної картки «Нова лінія» (з 3%, 5% або 7% ставкою нарахування бонусів) проводиться в залежності від здійсненої суми покупок, визначеної у фіскальному чеку, відповідно до Таблиці нарахування бонусів (п.3.11.). При цьому нарахування бонусів розпочинається з моменту здійснення наступної покупки товарів.

1.5. Для отримання бонусної картки Gold покупцеві потрібно протягом року (з 1 січня поточного року)здійснити покупку на суму понад 250000 грн. з урахуванням всіх повернень (або накопичити суму покупок понад 250000 грн. з урахуванням всіх повернень), після чого звернутись до відділу безготівкового розрахунку торгівельного центру, в якому здійснена покупка. Покупцеві необхідно обов’язково повністю заповнити анкету на отримання бонусної картки. Анкета включає в себе персональну інформацію та паспортні дані, надання яких підтверджує згоду на використання для обробки замовлень на придбання товарів, отримання рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші, іншої інформації про діяльність ПрАТ «Нова Лінія». У разі відмови покупця від заповнення анкети на отримання будь-якої бонусної картки в повному обсязі та/або відсутності підпису покупця на зазначеній анкеті, ПрАТ «Нова лінія» має право відмовити покупцеві у видачі пластикової та/або бонусної картки Gold.  Бонусна картка Gold надається покупцеві не раніше 15 календарного дня, який відліковується від дати, наступної за датою отримання коштів від покупця (у разі, якщо сума покупки перевищує 250000 грн. з урахуванням всіх повернень) або з дати, наступної від дати надходження коштів покупця, сума яких перевищує 250000 грн. (у разі накопичення суми покупок понад 250000 грн. з урахуванням всіх повернень). За умови здійснення покупок утримувачем бонусної картки Gold на суму 250000 грн., протягом року, повторне заповнення анкети непотрібне.

1.6. Для отримання подарункової бонусної картки необхідно прийняти участь у Акції в межах одного з рекламних заходів мережі декоративно-будівельних гіпермаркетів «Нова Лінія». Фізичній особі, яка отримала право на її отримання згідно з умовами Акції, необхідно надати свої дані: ПІБ, копію паспорту (1-4 сторінки) та копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, заповнити анкету та акт отримання головного подарунку та сплатити 1 грн. (з ПДВ). У випадку, якщо у отримувача немає з собою всіх документів, то йому

видається сертифікат на отримання подарункової бонусної картки, який він може обміняти на подарункову бонусну картку, протягом одного календарного дня з моменту проведення Акції.

1.7. Отримання бонусної картки (тимчасової, пластикової,  Gold або подарункової бонусної) покупцем і подальше її використання в торгових центрах “Нова лінія” (в т.ч. третіми особами, у разі використання тимчасової, пластикової або  Goldкартки) є підтвердженням того, що покупець ознайомлений з умовами програми лояльності “Нова лінія” і приймає їх в повному обсязі. У випадку не згоди в подальшому утримувача з програмою лояльності “Нова лінія” або відкликання власного підпису під згодою на збір та обробку персональних даних, наданих утримувачем при заповнені анкети, ПрАТ «Нова лінія» має право в будь-який момент заблокувати та/або обнулити та/або анулювати бонусну картку, надану цьому утримувачу.

2. Активація пластикової бонусної картки, бонусної картки Gold та подарункової бонусної картки “Нова лінія”

2.1.Пластикова бонусна картка та  бонусна картка Gold активується працівником відділу безготівкового розрахунку ПрАТ “Нова лінія” одразу після її отримання покупцем.

2.2. Подарункова бонусна картка активується на 15 календарний день, який відліковується з дня, наступного після дня закінчення Акції (або у інший строк, передбачений умовами Акції), та діє протягом 3 календарних місяців з моменту активації, або до моменту використання нарахованих бонусів, якщо цей момент настає раніше, ніж 3 календарних місяці з моменту активації.

3.Механізм нарахування бонусів та зарахування решти до спеціального рахунку, передбаченого послугою «Сейфу»

3.1.Бонуси нараховуються тільки після активації тимчасової, пластикової бонусної або бонусної  картки Gold в системі ПрАТ “Нова лінія” (з врахуванням п.1.2.-1.5. Офіційних правил).

3.2. При використанні тимчасової бонусної картки нарахування бонусів відбувається по ставці 1% незалежно від накопиченої суми покупок.

3.3. Підвищення ставки нарахування бонусів (згідно Таблиці нарахування бонусів в п.3.11.) відбувається тільки після отримання пластикової бонусної картки відповідно до накопиченої суми покупок на день заміни тимчасової бонусної картки на пластикову бонусну картку.

3.4. При використанні пластикової бонусної картки нарахування бонусів відбувається по ставці нарахування, що диференціюється, та залежить від накопиченої суми покупок (історії накопичення бонусів).

3. 5.При кожній покупці з використанням тимчасової, пластикової бонусної картки або бонусної картки Gold товару, позначеного у ціннику (або іншим способом) написом «Бонуси », бонуси зараховуються на бонусну картку в гривневому еквіваленті.

3.6. При здійсненні покупки товару, позначеного у ціннику написом «Бонуси », нарахування бонусів на вказаний товар не проводиться.

3.7. Зарахування решти до спеціального рахунку, передбаченого послугою «Сейф» можливе тільки за умови наявності активної пластикової, бонусної картки Gold чи тимчасової бонусної картки.

3.8. При кожній покупці з використанням тимчасової, пластикової бонусної картки або бонусної картки Gold, покупець має можливість, за власним бажанням, залишити решту від внесених у якості оплати за товари або послуги грошей на спеціальному рахунку, передбаченому послугою «Сейф», на якому решта конвертується у бонуси у співвідношенні 1коп решти=0,01бонус у «Сейфі».

3.9. Зарахування бонусів на спеціальний бонусний рахунок, передбачений послугою «Сейф», можливе лише при розрахунку за товари чи послуги готівкою. При використанні банківської карти під час здійснення розрахунку, зарахування на спеціальний рахунок, передбачений послугою «Сейф» неможливе.

3.10. ПрАТ «Нова лінія» залишає за собою право змінювати механізм нарахування бонусів та/або офіційні правила програми лояльності «Нова Лінія», інформуючи про це покупців та утримувачів шляхом розміщення нових офіційних правил та/або змін на офіційному веб-сайті ПрАТ «Нова лінія» (novalinia.com.ua).

 

3.11. Таблиця нарахування бонусів

Суми покупок, сплачені готівкою або платіжною картою

Ставка нарахування бонусів від суми покупки, сплаченої готівкою або платіжною карткою

0,01- 600 грн.

1%

600,01 – 6000 грн.

3%

6000,01 – 20000 грн.

5%

Понад 20000 грн.

7%

3.12. Бонуси, при купівлі товару, на який «Новою лінією» надано будь-які знижки, або при купівлі товару з використанням подарункової бонусної картки  чи дисконтної картки, не нараховуються.

4. Продаж товару з використанням бонусів з бонусного рахунку та зі спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф»

4.1.Право на використання бонусів, що були нараховані на пластикову бонусну картку, бонусну картку Goldабо зараховані на спеціальний бонусний рахунок, передбачений послугою «Сейф» має утримувач або будь-яка третя особа (надалі - покупець), яка пред’явила на касі бонусну картку та виявила бажання використати бонуси. Право на використання бонусів, що були нараховані на подарункову бонусну картку має виключно утримувач подарункової бонусної картки. У разі здійснення придбання товару з використанням подарункової бонусної картки, утримувач такої картки зобов’язаний надати касирові документ, що засвідчує особу.

4.2. Право на використання бонусів, що були нараховані на пластикову бонусну картку або бонусну картку Gold (з врахуванням п.п.1.2.; 1.4.; 1.5.; 4.5. Офіційних правил) наступає починаючи з 15 календарного дня, наступного за днем здійснення покупки (а у разі здійснення попередньої оплати (авансового платежу) - з 15 календарного дня, який відліковується з дня, наступного за днем здійснення відвантаження товару). Право на використання бонусів, що були нараховані на подарункову бонусну картку наступає одразу після активації подарункової бонусної картки згідно умов Акцій. Право на використання бонусів, що були нараховані на спеціальний бонусний рахунок, передбачений послугою «Сейф» внаслідок конвертації решти, що її залишив покупець, наступає відразу після зарахування бонусів до спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф» та діє необмежено.

4.3. Продаж товару з використанням бонусів здійснюється виключно на робочому місці касира. Покупець повинен повідомити касира про своє бажання використати бонуси.

4.4. При наявності бажання оперативно перевірити кількість нарахованих бонусів, покупець повинен звернутись до відділу безготівкового розрахунку або самостійно перевірити інформацію на інформаційних стійках, які знаходяться у торговому залі. Під час здійснення розрахунку, на вимогу покупця касир повинен проінформувати покупця про кількість накопичених бонусів, які можуть бути використані ним для здійснення покупки товару в торгівельному центрі “Нова лінія”.

4.5. Покупець має право під час здійснення покупки товарів (робіт, послуг) на використання накопичених бонусів, шляхом отримання знижки.  1  бонус під час здійснення покупки товарів (робіт, послуг) прирівнюється до знижки у розмірі 1 гривні.  Знижка надається лише у розмірі, який не перевищує 20% від загальної суми покупки. Різницю між сумою знижки та загальною сумою покупки Покупець повинен доплатити готівкою або платіжною карткою. Бонуси при такій покупці нараховуються тільки на суму, сплачену готівкою або платіжною карткою.

 Дія даного пункту не розповсюджується на придбання товарів із використанням подарункової бонусної картки та/або із використанням бонусної картки Gold та/або із використанням спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф».  Якщо під час здійснення покупки з - бонусною карткою Gold покупець має намір використати виключно бонуси, то кожна одиниця товару оплачується покупцем у розмірі 1 коп.  

4.6. Під час оплати за товари чи послуги бонусами, спершу використовуються бонуси, що були накопичені на спеціальному бонусному рахунку, передбаченому послугою «Сейф», а лише потім бонуси з бонусного рахунку.

4.7. Під час оплати товару з використанням авансового чеку неможливе: використання подарункової бонусної картки та використання спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф».

4.8. Здійснення покупки товару з одночасним використанням будь-якої  бонусної та дисконтної карток не допускається. Не допускається використання бонусів при здійсненні придбання товарів,  відносно яких «Новою лінією» вже надана будь-яка знижка або які позначені  у ціннику (або іншим способом) написом  «Акція» або «Розпродаж» або «Спец.пропозиція» або «Уцінений товар». 

4.9. Використання пластикової бонусної картки або бонусної картки Gold або подарункової бонусної картки “Нова лінія”, продаж товару з використанням бонусів з бонусного рахунку та зі спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф» можливе лише за умови фізичної наявності відповідної картки у покупця в момент здійснення такого використання та/або продажу.

 

5. Повернення товару придбаного за бонуси

5.1. У випадках, передбачених законодавством, покупець має право повернути товар, придбаний за бонуси.

5.2. При поверненні товару, який був придбаний з використанням бонусів, сума використаних бонусів повертається на бонусну картку, а сума, сплачена готівкою або платіжною карткою,  повертається покупцеві (у випадку сплати готівкою) або на рахунок його платіжної картки. У разі повернення товару по фіскальному чеку, за яким було проведено нарахування бонусів, менеджерові з операцій повернення ТЦ “Нова лінія” необхідно:

5.2.1. Повернути нараховані бонуси на бонусну картку, якщо під час здійснення покупки товару, що повертається, було використано, окрім бонусів з основного бонусного рахунку, також і бонуси з спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф», то такі бонуси автоматично розділяються при поверненні: бонуси, що були списані з основного рахунку – повертаються до основного бонусного рахунку, а бонуси, що були списані з спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф» повертаються до спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф»;

5.2.2. Повернути покупцеві грошові кошти, сплачені при покупці в розмірі, визначеному у фіскальному чеку.

5.2.3. При поверненні товару, що був придбаний з використанням подарункової бонусної картки після закінчення терміну її дії, покупцеві повертається тільки сума, що була сплачена готівкою, або з використанням платіжної карти. Бонуси, що були витрачені на придбання такого товару, покупцеві не повертаються та не компенсуються в будь-який інший спосіб.

5.2.4. Заміна товару або усунення недоліків товару, що був придбаний з використанням подарункової бонусної картки проводиться на підставі діючого законодавства України.

6.Спеціальні умови по використанню бонусів

6.1. У разі невикористання  пластикової бонусної картки або бонусної картки Gold протягом 1 (одного) календарного року  з моменту здійснення останньої покупки, бонусний рахунок обнуляється, при цьому ставка нарахування бонусів зберігається.  Бонуси, що були зараховані до спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф», але не були використані, залишаються на бонусній картці в повному обсязі для подальшого використання.

7. Відновлення пластикової бонусної картки, бонусної картки Gold та подарункової бонусної картки при втраті

7.1. У разі втрати пластикової бонусної картки або бонусної картки Gold утримувач повинен звернутися у відділ безготівкового розрахунку торгівельного центру, в якому була отримана бонусна картка, з відповідною заявою, а також надати документи, що засвідчують особу утримувача картки. При первинній втраті пластикової бонусної картки  або бонусної картки Gold (заміна старого зразку картки на новий, стирання штрих-коду, тощо), у разі прийняття позитивного рішення, працівник відділу безготівкового розрахунку анулює в програмі втрачену бонусну картку, реєструє нову (із зазначенням номера втраченої/анульованої картки) та безкоштовно видає нову картку утримувачу.

7.2. При цьому всі накопичені бонуси втраченої бонусної картки (крім випадків коли бонусна картка була обнулена відповідно до умов програми лояльності або у випадку не підтвердження наявності накопичених бонусів системою ПрАТ «Нова лінія») переносяться на нову бонусну картку.

7.3. У випадку повторної втрати пластикової бонусної картки, утримувач повинен звернутися у відділ безготівкового розрахунку торгівельного центру, в якому була отримана бонусна картка, з відповідною заявою, а також надати документи, що засвідчують особу утримувача картки та отримати товарний чек на оплату послуг з відновлення пластикової бонусної картки (вартість послуги – 10 грн. з ПДВ). Після сплати утримувачем повної вартості послуг з відновлення бонусної картки через касу торгівельного центру, працівник відділу безготівкового розрахунку анулює в програмі втрачену бонусну картку, реєструє нову (із зазначенням номера втраченої/анульованої картки) та видає нову пластикову бонусну картку утримувачу.

7.4. Втрачена або пошкоджена покупцем подарункова бонусна картка відновленню не підлягає та бонуси, що були нараховані/залишилися на ній не компенсуються, заміна на грошовий еквівалент не допускається.

7.5. ПрАТ «Нова Лінія» звільняється від відповідальності за наслідки втрати бонусної картки або за наслідки її передачі утримувачем третій особі.

7.6. Ризик випадкової загибелі, пошкодження, втрати бонусної картки або зняття бонусів третьою особою без дозволу утримувача, несе утримувач з моменту активації бонусної картки.