Твій помічник на кожен день. 1000 ідей для Вашого ремонту

Новини

 
 
 

 

ПРАВИЛА ОБІГУ КАРТОК УЧАСНИКА АТО

За ініціативою Всеукраїнського Об’єднання учасників АТО “УКРАЇНЦІ-РАЗОМ!” створено програму “Соціальна картка учасника АТО”, яка дозволяє учасникам бойових дій на сході України та членам їх сімей бути цілодобово захищеними та отримувати необхідну допомогу.

                  На сьогодні це єдина всеукраїнська соціально-правова програма допомоги учасникам бойових дій “СОЦІАЛЬНА КАРТКА УЧАСНИКА АТО” за підтримки Державної Служби України у справах ветеранів війни та учасників АТО, Міністерства Оборони України, Національної Гвардії України, Служби Безпеки України, Державної Прикордонної Служби України, соціально відповідального бізнесу.

                  «Соціальна картка учасника АТО “УКРАЇНЦІ-РАЗОМ!”» є інструментом, що за допомогою відповідного програмно-технологічного забезпечення дозволяє кожному власнику отримувати певні можливості.

 Картка учасника АТО (далі — Картка) — документ-картка, що виданий у поліграфічний спосіб в межах дії програми соціально-правового забезпечення учасників бойових дій «Соціальна карта учасників АТО «Українці – Разом!» та надає вигоду на різні групи товарів до 7%.

Знижка не діє на товари, позначені позначкою «Акція», «Розпродаж», «Уцінка», «Спеціальна пропозиція», «Бонуси «Х».

Знижки не додаються. Під час використання картки на знижку бонусна чи дисконтна картка не діють.

Якщо на товар компанія «Нова Лінія» вже надала знижку – до картка на знижку не діє.

При придбанні у кредит чи за без готівкою знижка не діє.

 

Картка не є подарунком, призом, цінним папером згідно з чинним законодавством України.

Товар/Товари — товари та/або група товарів, представлені до продажу в мережі ТЦ «Нова Лінія». Акційний товар – це товар, який тимчасово продається за спеціальними умовами, визначеними окремими розпорядчими документами керівників товариства або його невідокремленого структурного підрозділу, та візуально ідентифікується позначкою "Акція".

Покупець – будь-яка особа, яка купує, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію відповідно до цих Правил.

Розрахунковий документ – документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, зареєстрований у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну.

Споживач – фізична особа, яка купує, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.

 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1. Надання знижки до 7% по картці свідчить про:

1.1.  Прийняття та дотримання умов цих Правил споживачем/ покупцем;   

1.2. Власник/Пред’явник  Картки має бути повнолітньою дієздатною особою;

1.3. Пред’явлення Картки неповнолітньою особою можливо лише за умови супроводу його одним з батьків або опікунів;

1.4. Строк дії Картки у мережі «Нова Лінія» «31» грудня 2017р. Картки, пред'явлені після настання кінцевої дати, не приймаються і знижки за ними не надаються.

 

ОБІГ КАРТОК

2.  Картка використовується в ТЦ «Нова Лінія» на касі у касирів.

3.  Вигода по  Картці здійснюється в момент  придбання товарів в ТЦ «Нова Лінія».

4.  ТЦ «Нова Лінія»  надає наступні знижки по Картці:

На різні групи товарів до 7 %.

5.     Картка за формою і змістом відповідає наступному зразку:

       

 

6. Картка має такі ступені захисту, що свідчить про її справжність:

- Наявність водяного знаку

- Картка є іменною

- На зворотній стороні під магнітною стрічкою картка має власний штрих-код.

 

Окрім перерахованих у цьому пункті вимог, Картка не містить жодних сторонніх штампів, позначок і записів.

 7.  Картка повинна бути пред'явлена споживачем/ покупцем перед розрахунком за вибраний ним в  товар на касі.

 


ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ,

ПРИДБАНОГО ЗА ДОПОМОГОЮ КАРТКИ

 

8.  На товар, придбаний за допомогою картки,  розповсюджується законодавство України про захист прав споживачів.

9.  Повернення товару здійснюється при наявності розрахункового документа.

10.  У разі повернення товару, придбаного за допомогою картки, повертається лише сума сплаченої споживачем/ покупцем готівки з урахуванням знижки.

11.  Гарантійне обслуговування, обмін і повернення неякісних товарів, придбаних з використанням Картки, здійснюється в загальному порядку, передбаченому чинним законодавством України.

ІНШІ УМОВИ

12. На товари, придбані за допомогою Картки, будь-які інші знижки не розповсюджуються.

13.  Докладнішу інформацію покупець може отримати в адміністрації мережі ТЦ «Нова Лінія» або на сайті компанії: http://novalinia.com.ua

 

14.  У разі виникнення розбіжностей між користувачем Картки та адміністрацією ТЦ «Нова Лінія», користувач може направити будь-яким з можливих способів повідомлення про свою незгоду за адресою: ПрАТ «Нова Лінія», Одеське шосе, 8, смт. Чабаны, Київська обл., 08162, Україна.

 

15.  Продавець залишає за собою право змінювати умови обігу Карток та вносити зміни в Правила обігу в односторонньому порядку.

 

Ці правила вводяться в дію наказом у підприємстві, а також наказом у кожному невідокремленому структурному підрозділі