Твій помічник на кожен день. 1000 ідей для Вашого ремонту

Новини

 
 
 

 

Офіційні привила по збільшенню статусу накопичення бонусів

ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА ЗБІЛЬШЕННЯ СТАВКИ НАКОПИЧЕННЯ БОНУСІВ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ "НОВА ЛІНІЯ"

25.01.2013 – 27.01.2013 в гіпермаркетах «Нова Лінія»

Механізм збільшення ставки нарахування бонусів

Учасник акції (фізична особа), який є утримувачем бонусної карти АТ «Нова Лінія» із 1% та 3% ставкою накопичення бонусів, та зробив один з видів акційної покупки: на суму від 300 грн. або на суму від 600 грн в період проведення акції (з 8:30 год. 25.01.2013р.  по 21:00 год. 27.01.2013 р.) в одному чеку у гіпермаркеті "Нова Лінія"  і сплатив її готівкою або через касовий термінал, та скористався бонусною карткою, отримує збільшення ставки накопичення бонусів в залежності від сплаченої суми та існуючої ставки накопичення бонусів. У разі часткової оплати бонусами учасник акції має право на збільшення ставки нарахування бонусів  лише у випадку якщо сума доплати готівкою становитиме від 300грн. або від 600 грн, в залежності від існуючої ставки накопичення бонусів.

Після отримання збільшення ставки накопичення бонусів починаючи з 11.02.2013р. подальше нарахування бонусів відбувається за стандартною схемою нарахування бонусів програми лояльності АТ «Нова Лінія»

Збільшення ставки накопичення бонусів відбувається у покупця – утримувача бонусної картки починаючи з  15 календарного дня, який відліковується від дати здійснення покупки. (при умові відсутності заяви утримувача бонусної картки про повернення якісного товару за фіскальним чеком, який став підставою для збільшення ставки нарахування бонусів, відповідно до вимог ст.9 ЗУ «Про захист прав споживачів»). У разі подання утримувачем бонусної картки в 15 денний строк, який відліковується з дати здійснення покупки, заяви про повернення товару (у випадках, передбачених законом) за фіскальним чеком, який став підставою для збільшення ставки нарахування бонусів, та розірвання  при цьому договору купівлі-продажу, утримувач бонусної картки втрачає право на збільшення ставки накопичення бонусів.

Акційна таблиця збільшення ставки нарахування бонусів у період

з 25.01.2013р.  по 27.01.2013р.

Сума покупки одним чеком, що необхідна для збільшення ставки накопичення бонусів

Діючий статус накопичення бонусів

Статус накопичення бонусів після збільшення

Від 300 грн до 599,99 грн

1%

3%

Від 300 грн

3%

5%

Від 600 грн

1%

5%

3%

Після отримання збільшення ставки накопичення бонусів починаючи з 11.02.2013р подальше нарахування бонусів відбувається за стандартною схемою нарахування бонусів програми лояльності АТ «Нова Лінія»

Таблиця нарахування бонусів за стандартною схемою.

Суми покупок, сплачені готівкою або платіжною картою

Ставка нарахування бонусів, від суми покупки, сплаченої готівкою або платіжною карткою

500 - 2800 грн.

1%

2800,01 - 7200 грн.

3%

7200,01 - 19800 грн.

5%

Понад 19800 грн.

7%

Продаж товару з використанням бонусів

Право на  використання бонусів має лише покупець-утримувач бонусної картки. Для проведення ідентифікації особи, яка має намір використати накопичені бонуси, працівники  АТ “Нова лінія” мають право запропонувати  надати документ, що засвідчує особу покупця.  Ненадання  документу, що встановлює особу покупця-утримувача картки, або наявність розбіжностей між данними покупця-утримувача бонусної картки (розбіжності в написанні прізвища та/або ім’я та/або по-батькові, тощо в наданих особою документах, з базою данних АТ «Нова лінія», яка сформована на підставі відомостей, внесених покупцями-утримувачами у анкети)  надає право АТ «Нова лінія» відмовити особі  у  здійсненні розрахунку з використанням накопичених бонусів.

Право використання бонусів наступає у покупця – утримувача бонусної картки починаючи з  15 календарного дня, який відліковується від дати здійснення покупки та діє до 30 грудня кожного календарного року.

Продаж товару з використанням бонусів здійснюється виключно на робочому місці касира.

При наявності бажання покупця  оперативно перевірити кількість нарахованих бонусів, покупець повинен звернутись до відділу безготівкового розрахунку або самостійно перевірити інформацію на інформаційних стійках, які знаходяться у торговому залі. Під час здійснення розрахунку, на вимогу покупця касир повинен проінформувати покупця про кількість накопичених бонусів, які можуть бути використані  ним для здійснення покупки товару в торгівельному центру “Нова лінія” (в еквіваленті 1 бонус рівний 1 гривні).

Покупець повинен повідомити касира про своє бажання використати бонуси. Якщо під час здійснення покупки покупець має намір використати виключно бонуси, то кожна одиниця товару оплачується покупцем у розмірі 1 коп. Якщо сума накопичених бонусів менше вартості товару, покупець отримує знижку на суму накопичених бонусів, які списуються з бонусної картки і доплачує різницю готівкою або платіжною карткою. Бонуси при такій покупці нараховуються тільки на суму, сплачену готівкою або платіжною карткою.

Повернення товару придбаного за бонуси

У випадках, передбачених законодавством, покупець має право повернути товар, придбаний за бонуси.

При поверненні товару, який був придбаний за бонуси, сума використаних бонусів повертається на бонусний рахунок покупця, а сума, сплачена готівкою або кредитною карткою, - повертається покупцеві (у випадку сплати готівкою) або на рахунок його платіжної картки. У разі повернення товару по фіскальному чеку, за яким було проведено нарахування бонусів, менеджерові з операцій повернення ТЦ “Нова лінія” необхідно:

1. Повернути нараховані бонуси на бонусний рахунок покупця;

2. Повернути покупцеві грошові кошти, сплачені ним при покупці в розмірі, визначеному у фіскальному чеку.

Спеціальні умови по використанню бонусів в останній місяць календарного року

31 грудня кожного календарного року, бонусні рахунки покупців обнуляються, при цьому ставка нарахування бонусів зберігається.

Бонуси, нараховані в період 01 грудня по 31 грудня (включно), будуть активовані та доступні для використання покупцем починаючи з 15 січня наступного за розрахунковим роком.

Відновлення бонусної картки при втраті

У разі втрати бонусної картки покупець повинен звернутися у відділ безготівкового розрахунку торгівельного центру, в якому була отримана бонусна картка, з відповідною заявою, а також надати документи, що засвідчують особу утримувача картки. При первинній втраті бонусної картки (заміна старого зразку картки на новий, стирання штрих-коду, тощо), у разі прийняття позитивного рішення, працівник відділу безготівкового розрахунку анулює в програмі втрачену бонусну картку, реєструє нову (із зазначенням номера втраченої/анульованої картки) та безкоштовно видає нову картку покупцеві.

При цьому всі накопичені бонуси втраченої картки (крім випадку коли бонусний рахунок був обнулений відповідно до умов програми лояльності) переносяться на нову бонусну картку.

У випадку повторної втрати бонусної картки, покупець повинен звернутися у відділ безготівкового розрахунку торгівельного центру, в якому була отримана бонусна картка, з відповідною заявою, а також надати документи, що засвідчують особу утримувача картки та отримати товарний чек на оплату послуг з відновлення бонусної картки (вартість послуги – 10 грн. з ПДВ). Після сплати покупцем повної вартості послуг з відновлення бонусної картки через касу торгівельного центру, працівник відділу безготівкового розрахунку анулює в програмі втрачену бонусну картку, реєструє нову (із зазначенням номера втраченої/анульованої картки) та видає нову картку покупцеві.

При цьому всі накопичені бонуси втраченої картки (крім випадку коли бонусний рахунок був обнулений відповідно до умов програми лояльності) переносяться на нову бонусну картку.