Твій помічник на кожен день. 1000 ідей для Вашого ремонту

 

Офіційні правила програми «Новосели» (що діють з 01.01.2015 року!)

 

1. Отримання бонусної картки фізичною особою

1.1.Утримувачем бонусної картки «НОВА ЛІНІЯ» з 5% ставкою нарахування бонусів може стати покупець, який протягом року став власником житла та заповнив в повному обсязі анкету на отримання бонусної картки, без додаткових умов щодо попереднього здійснення покупки товару на будь-яку суму у торгівельних центрах ТОВ «НОВА ЛІНІЯ 1». Утримувач має право передавати пластикову бонусну картку третім особам. При передачі бонусної картки третім особам утримувач зобов’язаний попередити таку третю особу про умови цих Офіційних правил програми «Новосели».

1.2. Для первинного отримання пластикової бонусної картки «Нова лінія» з 5% ставкою нарахування бонусів по програмі «Новосели» покупцеві потрібно звернутись до відділу безготівкового розрахунку торгівельного центру та надати працівникам відділу безготівкового розрахунку наступні документи: документ, підтверджуючий особу, та копію правовстановлюючого документу на житло/земельну ділянку (у випадку придбання квартири/будинку/земельну ділянку) чи копію договору купівлі-продажу квартири/будинку/земельної ділянки чи копію дозволу на будівництво (у випадку будівництва). При цьому покупцеві необхідно заповнити анкету на отримання бонусної картки (з наданням згоди на збір та обробку персональних даних). У випадку відмови покупця від заповнення анкети на отримання пластикової бонусної картки в повному обсязі (з наданням згоди на збір та обробку персональних даних) та/або відсутності підпису покупця на зазначеній анкеті, ТОВ «НОВА ЛІНІЯ 1» має право відмовити покупцеві у видачі пластикової бонусної картки. Видача пластикової бонусної картки «НОВА ЛІНІЯ» по програмі «Новосели» з 5% ставкою нарахування бонусів проводиться без здійснення попередньої покупки товарів у торгівельних центрах ТОВ «НОВА ЛІНІЯ 1» . Нарахування бонусів розпочинається з моменту здійснення першої покупки товарів. Право на використання бонусів виникає починаючи з моменту отримання пластикової бонусної картки, але в будь-якому разі не раніше ніж з 15 календарного дня, який відліковується від дати здійснення першої покупки.

1.3. Отримання пластикової бонусної картки покупцем і подальше її використання в торгових центрах “НОВА ЛІНІЯ” (в т.ч. третіми особами, у разі використання тимчасової або пластикової картки) є підтвердженням того, що покупець ознайомлений з умовами програми лояльності “НОВА ЛІНІЯ” і приймає їх в повному обсязі. У випадку не згоди в подальшому утримувача з програмою лояльності “НОВА ЛІНІЯ” або відкликання власного підпису під згодою на збір та обробку персональних даних, наданих утримувачем при заповнені анкети, ТОВ «НОВА ЛІНІЯ 1» має право в будь-який момент заблокувати та/або анулювати бонусну картку, надану цьому утримувачу.

 

2. Активація пластикової бонусної картки та подарункової бонусної картки “НОВА ЛІНІЯ”

2.1.Пластикова бонусна картка з 5% ставкою нарахування бонусів активується працівником відділу безготівкового розрахунку ТОВ «НОВА ЛІНІЯ 1» одразу після звернення покупця з відповідними документами.

 

3.Механізм нарахування бонусів та зарахування решти до спеціального рахунку, передбаченого послугою «Сейфу»

3.1.Бонуси нараховуються тільки після активації тимчасової або пластикової бонусної картки в системі ТОВ «НОВА ЛІНІЯ 1» (з врахуванням п.1.2.-1.3. Офіційних правил).

3.2. При використанні пластикової бонусної картки нарахування бонусів відбувається по ставці нарахування, що диференціюється, та залежить від накопиченої суми покупок (історії накопичення бонусів). Початкова ставка нарахування бонусів – 5%.

3.3.При кожній покупці з використанням пластикової бонусної картки (за виключенням покупки товару, позначеного у ціннику (або іншим способом) написом, бонуси зараховуються на бонусну картку в гривневому еквіваленті.

3.4. При здійсненні покупки товару, позначеного у ціннику написом

 


3.9. Таблиця нарахування бонусів

Суми покупок, сплачені готівкою або платіжною картою

Ставка нарахування бонусів від суми покупки, сплаченої готівкою або платіжною карткою

6000,01 – 20000 грн.

5%

Понад 20000 грн.

7%

3.10. Бонуси, при купівлі товару, на який «НОВОЮ ЛІНІЄЮ» надано будь-які знижки, або при купівлі товару з використанням подарункової бонусної картки  чи дисконтної картки, не нараховуються.
 
4. Продаж товару з використанням бонусів з бонусного рахунку та зі спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф»
4.1.Право на використання бонусів, що були нараховані на пластикову бонусну картку, або зараховані на спеціальний бонусний рахунок, передбачений послугою «Сейф» має утримувач або будь-яка третя особа (надалі - покупець), яка пред’явила на касі бонусну картку та виявила бажання використати бонуси.
4.2. Право на використання бонусів, що були нараховані на пластикову картку (з врахуванням п.п.1.2.; 4.5. Офіційних правил) наступає починаючи з 15 календарного дня, наступного за днем здійснення покупки (а у разі здійснення попередньої оплати (авансового платежу) - з 15 календарного дня, який відліковується з дня, наступного за днем здійснення відвантаження товару). Право на використання бонусів, що були нараховані на спеціальний бонусний рахунок, передбачений послугою «Сейф» внаслідок конвертації решти, що її залишив покупець, наступає відразу після зарахування бонусів до спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф» та діє необмежено.
4.3. Продаж товару з використанням бонусів здійснюється виключно на робочому місці касира.
4.4. При наявності бажання оперативно перевірити кількість нарахованих бонусів, покупець повинен звернутись до відділу безготівкового розрахунку або самостійно перевірити інформацію на інформаційних стійках, які знаходяться у торговому залі. Під час здійснення розрахунку, на вимогу покупця касир повинен проінформувати покупця про кількість накопичених бонусів, які можуть бути використані ним для здійснення покупки товару в торгівельному центрі “НОВА ЛІНІЯ”.
4.5. Покупець повинен повідомити касира про своє бажання використати бонуси. Покупець має право під час здійснення покупки товарів (робіт,послуг) на використання накопичених бонусів (отримання знижки)  лише у розмірі, який не перевищує 20% від загальної суми покупки. Різницю між сумою знижки та загальною сумою покупки Покупець повинен доплатити готівкою або платіжною карткою. Бонуси при такій покупці нараховуються тільки на суму, сплачену готівкою або платіжною карткою. Дія даного пункту не розповсюджується на придбання товарів із використанням подарункової бонусної картки  та/або із використанням спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф».   
4.6. Під час оплати за товари чи послуги бонусами, спершу використовуються бонуси, що були накопичені на спеціальному бонусному рахунку, передбаченому послугою «Сейф», а лише потім бонуси з бонусного рахунку.
4.7. Під час оплати товару з використанням авансового чеку неможливе: використання подарункової бонусної картки та використання спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф».
4.8. Здійснення покупки товару з одночасним використанням будь-якої  бонусної та дисконтної карток не допускається. Не допускається використання бонусів при здійсненні придбання товарів,  відносно яких «Новою лінією» вже надана будь-яка знижка або які позначені  у ціннику (або іншим способом) написом  «Акція» або «Розпродаж» або «Спец.пропозиція» або «Уцінений товар».
4.9. Використання пластикової бонусної картки та подарункової бонусної картки “НОВА ЛІНІЯ”, продаж товару з використанням бонусів з бонусного рахунку та зі спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф» можливе лише за умови фізичної наявності відповідної картки у покупця в момент здійснення такого використання та/або продажу.
 
5. Повернення товару придбаного за бонуси
5.1. У випадках, передбачених законодавством, покупець має право повернути товар, придбаний за бонуси.
5.2. При поверненні товару, який був придбаний з використанням бонусів, сума використаних бонусів повертається на бонусну картку, а сума, сплачена готівкою або платіжною карткою, - повертається покупцеві (у випадку сплати готівкою) або на рахунок його платіжної картки. У разі повернення товару по фіскальному чеку, за яким було проведено нарахування бонусів, менеджерові з операцій повернення ТОВ «НОВА ЛІНІЯ 1» необхідно:
5.2.1. Повернути нараховані бонуси на бонусну картку, якщо під час здійснення покупки товару, що повертається, було використано, окрім бонусів з основного бонусного рахунку, також і бонуси з спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф», то такі бонуси автоматично розділяються при поверненні: Бонуси, що були списані з основного рахунку – повертаються до основного бонусного рахунку, а бонуси, що були списані з спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф» повертаються до спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф»;
5.2.2. Повернути покупцеві грошові кошти, сплачені при покупці в розмірі, визначеному у фіскальному чеку.
 
6.Спеціальні умови по використанню бонусів
6.1. У разі невикористання постійної бонусної картки протягом 1 (одного) календарного року  з моменту здійснення останньої покупки, бонусний рахунок обнуляється, при цьому ставка нарахування бонусів зберігається.  Бонуси, що були зараховані до спеціального бонусного рахунку, передбаченого послугою «Сейф», але не були використані, залишаються на бонусній картці в повному обсязі для подальшого використання.
 
7. Відновлення пластикової та подарункової бонусної картки при втраті

7.1. У разі втрати пластикової бонусної картки утримувач повинен звернутися у відділ безготівкового розрахунку торгівельного центру, в якому була отримана бонусна картка, з відповідною заявою, а також надати документи, що засвідчують особу утримувача картки. При первинній втраті пластикової бонусної картки (заміна старого зразку картки на новий, стирання штрих-коду, тощо), у разі прийняття позитивного рішення, працівник відділу безготівкового розрахунку анулює в програмі втрачену бонусну картку, реєструє нову (із зазначенням номера втраченої/анульованої картки) та безкоштовно видає нову картку утримувачу.
7.2. При цьому всі накопичені бонуси втраченої бонусної картки (крім випадків коли бонусна картка була обнулена відповідно до умов програми лояльності або у випадку не підтвердження наявності накопичених бонусів системою ТОВ «НОВА ЛІНІЯ 1»,  переносяться на нову бонусну картку.
7.3. У випадку повторної втрати пластикової бонусної картки, утримувач повинен звернутися у відділ безготівкового розрахунку торгівельного центру, в якому була отримана бонусна картка, з відповідною заявою, а також надати документи, що засвідчують особу утримувача картки та отримати товарний чек на оплату послуг з відновлення пластикової бонусної картки (вартість послуги – 10 грн. з ПДВ). Після сплати утримувачем повної вартості послуг з відновлення бонусної картки через касу торгівельного центру, працівник відділу безготівкового розрахунку анулює в програмі втрачену бонусну картку, реєструє нову (із зазначенням номера втраченої/анульованої картки) та видає нову пластикову бонусну картку утримувачу.
7.4. ТОВ «НОВА ЛІНІЯ 1» звільняється від відповідальності за наслідки втрати бонусної картки або за наслідки її передачі утримувачем третій особі.
7.5. Ризик випадкової загибелі, пошкодження, втрати бонусної картки або зняття бонусів третьою особою без дозволу утримувача, несе утримувач з моменту активації бонусної картки.